اطلاعیه جندالله پیرامون انفجار بمب + عکس منفجر کننده بمب

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله دو عملیات استشهادی در جمع پاسداران در روز پاسدار بسم الله الرحمن الرحیم الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر و لله العزة و لرسوله و للمومنین بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که امشب دو تن از فرزندان ایمان و حماسه در عملیاتی بی نظیر در قلب سپاهیان و پاسداران که در حسینیه زاهدان مشغول برگزاری همایش روز پاسدار بودند بیش از صد تن از پاسدارن و سپاهیان حزب الشیطان را به درک اسفل السافلین واصل کردند. نوجوان عزیز محمد ریگی و مجاهد عبدالباسط ریگی این عملیات عظیم را به اجرا گذاشتند و یزیدیان زمان را به سزای اعمال جنایتکارانه و ننگینشان رساندند. در این عملیات در مرحله اول مجاهد بزرگوار عبدالباسط ریگی خود را به میان پاسداران در همایش روز پاسدار رسانده و با انفجار خود دهها تن را به هلاکت رساند و پس از آن که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی منطقه را به محاصره خود درآورده بودند شهید عزیز محمد ریگی خود را به میان جمع نیروهای امنیتی و نظامی رسانده و با انفجار خود دهها تن دیگر را به درک واصل نمود. این عملیات پاسخی است به جنایات بی وقفه رژیم در بلوچستان که فکر می کرد با دستگیری و شهادت رهبر شهید امیر عبدالمالک مبارزه به پایان رسیده است اما دو جوان شهید با فدا کردن خود رویای دژخیمان و طاغوتیان را به خاک مالیدند و با شهید کردن خود ثابت کردند که این مبارزه و جهاد را نهایتی جز شکست و رسوائی متجاوزان و جنایتکاران نیست و نخواهد بود. فرزندان ایمان با پروردگار خود عهد بسته اند که تا آخرین قطره خون به جهاد و مبارزه ادامه دهند و عرصه را برای متجاوزان و جنایتکارن تنگ کنند تا سرزمین بلوچستان را ترک کنند و مردم مسلمان بلوچ خود بتوانند بر سرنوشت خود حاکم شوند. یا زندگی با عزت یا مرگ با شرف جنبش مقاومت جندالله
پ.ن : این متن تنها برای اطلاع رسانیست.( اسم شهید زیر عکس قبلاً درج شده بوده و عین همان مطلب توسط جندالله انتشار داده شده است)
رهانا : این انفجار در حالی رخ می دهد که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور بعد از دستگیری و اعدام عبدالمالک ریگی مدعی شده بودند که آرامش در این منطقه حاکم شده و بسیاری از مخالفان نظام درخواست امان نامه ارائه کرده اند.
آخرین آمار تلفات تا این لحظه ۲۰ کشته و ۱۰۰ زخمی گزارش شده است اما پیش از این شاهدان عینی تعداد کشته شدگان را نزدیک به ۳۰ نفر اعلام کرده بودند همچنین خبرنگار فارس در زاهدان آمار کشته‌های این حادثه را بالغ بر ۱۵۰ نفر تخمین زده و که با توجه به مراسمی که امشب در مسجد بوده آمار را بیش از این رقم پیش‌بینی می‌کند.

1 نظرات:

مهرسا گفت...

به امید برچیده شدن خوی ددمنشانه و غیر انسانی در ایران و این کره خاکی.و نابودی تمامی گروهکهای تروریستی..نظیر جنداله.متاسفم برای کسانیکه رفتار ددمنشانه خود را به نام شهادت عنوان میکنند.در حالیکه بویی از انسانیت نبرده اند.

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!