برگزاری مراسم ترحیم شهید محمد کامرانی فردا در مسجد نور تهران

مراسم ترحیم اولین سالگرد جان باختن یکی از جوان ترین کشته شدگان جنبش اعتراضی، جاوید نام محمد کامرانی در مسجد نور تهران برگزار می شود.
این مراسم فردا از ساعت ۱۹:۰۰ الی۲۰:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی در روز جمعه مورخه ۱۳۸۹/۴/۲۵توسط خانواده این زنده یاد منعقد گردیده است.

جاوید نام محمد کامرانی جوان ۱۷ ساله تهرانی که حتی سنش به رای دادن نمی رسیده است، در روز ۱۸ تیر سال گذشته حوالی خیابان آزادی دستگیر و به بازداشتگاه کهریزک منتقل گردید. به دنبال ضرب وشتم وحشیانه بازداشت شدگان این روز که به دستور سعید مرتضوی به این بازداشتگاه غیر استاندارد منتقل شده بودند و نیز به دلیل نگهداری وی در شرایط غیر بهداشتی و وحشتناک، به دلیل وخامت وضعیت جسمی پس از چند روز به بیمارستان لقمان منتقل گردید.
بنا برگفته پدرش درحالی که محمد از سطح پایین هوشیاری برخوردار بود اما بنا به فرموده، مامور همراه پای او را به تخت زنجیر کرده بود. درحالی که آثار ضرب و شتم بر پیکرش مشهود بود متأسفانه معالجات کارگر نیفتاد و محمد کامرانی نیز به خیل کشته شدگان راه آزادی پس از انتخابات ۸۸ از جمله هم بندانش محسن روح الامینی وامیر جوادی فر پیوست.
علت مرگ محمد کامرانی بنابه دستور سعید مرتضوی ناشی از مننژیت اعلام گردیده بود که در بررسی های بعدی تکذیب شد.

یادش گرامی باد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!