کوروش رفت

یکی دیگر از سربازان راه رهایی ایران ازبین ما رفت
همرزمان ، هم اندیشان و ایرانیان کوروش احمدی دلاور مبارز سرزمین ایران و مسئول دفتر هماهنگی جنبش سیاسی اجتماعی ” پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضا شاه دوم ” در ترکیه ، درشهروان چشم از جهان فروبست .
کوروش احمدی سالها به جرم آزادیخواهی در زندان جمهوری اسلامی بود ، تا بالاخره مجبور به ترک سرزمین مادری شد و فعالیت سیاسی خود را علیه جمهوری اسلامی در ترکیه آغاز نمود ولی شوربختانه روز دوشنبه 28 بهمن ماه 2567 شاهنشاهی مطابق با 16 فوریه 2009 با مرگ ناگهانی در اوج جوانی چشم از جهان فروبست .بدین وسیله شورایعالی ، شورای مرکزی و کلیه اعضای این جنبش، درگذشت این همرزم مبارز را به همسر ، فرزندان ، بازماندنگان ، همرزمانش و کلیه آزادیخواهان و مبارزین راه رهائی ایران صمیمانه تسلیت میگوید .
روانش شاد و یادش گرامی باد
پاینده ایران ، جاوید شاه و آیین پرافتخار پادشاهی دفتر سیاسی مرکزی
معرفی کوروش احمدی:
سید محمد احمدی ملقب به کوروش احمدی ،فعال سیاسی و حقوق بشر در کرج بوده است ، وی متاهل و دارای همسر و ۳ فرزند است . کوروش احمدی روز دوشنبه 4 شهریور 1387 از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد ، وی قبل از این در سالهای گذشته به طور مکرر از طرف نیروهای امنیتی و وزارات اطلاعات بازداشت و زندانی شده بود.
کوروش احمدی در سال 83 خورشیدی هم به خاطر نوشتن کتابی به نام بهای آزادی 6 ماه را در زندان بسر برده بود که در این کتاب توهین به رهبری از جمله اتها مات وی بوده است.
و بالاخره کوروش احمدی بعد از تحمل هفته ها زجر و شکنجه های جسمی و روحی از طرف نظام به طور موقت و مشروط در تاریخ ۷ / ۷ / ۸۷ یکشنبه از بازداشتگاهای غیر قانونی حکومت آزاد شد و این در حالی بود که یکی از شروط بازجویان بیت رهبری دست بر داشتن از وبلاگ نویسی و سکوت در برابر آنچه بر او گذشته است، بود.
وی پس از این ماجرا مجبور به ترک میهن شد و درست پس از چهارماه آزادی در کشوری بیگانه با بزرگواری تمام از بین ما رفت.
من به شخصه این غم بزرگ را به همه هم میهنان عزیز آزادیخواه و خانواده گرامیشون تسلیت می گم.

12 نظرات:

ناشناس گفت...

اینم از امشب...

ناشناس گفت...

tasliat be shoma va khanevadeh mohtaram ishan va be tamami azadi khahan.

ناشناس گفت...

تيتر خبر را كه در بخش نظرات تارنگارم ديدم شوكه شدم!
يعني اين همان كوروش احمدي بود كه من براي آزادي او از بند اهريمنان مطلب نوشتم و دلم به آن خوش بود كه كوروش جانش را نجات داد...؟
به شرافت ايران قسم روزي انتقام خون فرزندان وطن را از اينان خواهيم گرفت، به شرافت آزادي قسم روزي دمار از روزگار تك تك اينان بر خواهيم كشيد...

ناشناس گفت...

کفر آن نیست که بگویی الله نیست
کفر جان و روحی کشتن است
کفر آتش ظلمی افروختن است
شعله ی عشقی خاموش کردن است
کفر انسانیت فراموش کردن است
نامهربانی ورزیدن است
دوست را آزردن است
درد بر سینه ها گذاردن است
ناشکیبا بودن است

ادامه در وبلاگم

ناشناس گفت...

خبر تاسف بار درگذشت کوروش احمدی از مبارزان راه آژادی به شدت مرا متاثر کرد، درگذشت آن مبارز را به خانواده ایشان و تمامی مبارزان راه حق و حقیقت تسلیت و شمای دوست عزیز تسلیت عرض نموده و امیدوارم که بتوانیم راه چنین بزرگوارانی را ادامه دهیم و نگذاریم که راه مبارزه برعلیه استبداد و خودکامگی خاموش بماند.

ناشناس گفت...

درود بر شما مبارز راه آزادی ایران. روان کوروش احمدی در آرمش باد.و سپاس که به من سر می زنید و من را شامل لطف خود قرار می دهید. با پست جدیدی به نام انقلاب ایران در سال 57 (2)- آپ هستم. سر بزنید و نظر بدهید. شاد میشوم.
پاینده ایران و پاینده سربازان راستین ایران ، چون شما----- پیروز باشید

ناشناس گفت...

باور نکردنیست! کوروش احمدی!! روانش در آرامش باد. متاسف شدم بسیار.سپاس از انعکاس و فعالیتتان. ایرات به بزرگانی چون شما نیاز دارد. با انقلاب ایران در سال 57(2) آپ شدم

ناشناس گفت...

درود سارا جان

درود بر شرف کسانی که تا اخرین لحظه عمر در راه رهایی کشورشون از استبداد کثیف مذهبی کوشش کردن. یک از این افراد همین کوروش احمدی بود.

بدرود. پاینده ایران

ناشناس گفت...

Dorood mamnun...manam Tasliat migam...Mishe Dalil va Elate Marg ro begin???

ناشناس گفت...

Mamnoonam Sara Jan....Lotf Kardi...Hamishe Moafagh bashi

ناشناس گفت...

واقعا متاسفم در لحظه ای که این کامنت را می گذارم
اشک از چشمانم سرازیر می شود من او رامی شناختم واقعایک ایرانی به تمام معنا بود اوبا افتخار زنده است کوروش پشتیبان اوست
ماهستیم

Unknown گفت...

تسلیت
افرادی مثل کورش، که اندیشه ای بزرگ دارند و به قول معروف سرشون به تنشون می ارزه وقتی با یک نظام دیکتاتوری طرف میشن، احتمال حذف فیزیکی اونا خیلی بالاست . ببینید عزیزان در زندان گروهی از زندانیان سیاسی رو به مرگ تدریجی گرفتار میکنند. غذایی که به اونا میدن میتونه سرطان تدرجی یا سکته ایجاد کنه. اگه دیدید این عزیز در اوج جوانی چشم از دنیا فرو بست ،تعجب نکنید. وقتی که در بند چیزخورش کردند اونوقت با احترام فراوان آزادش میکن و اصطلاحا به حال خودش رها میشه اما ای دل غافل ...

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!