خبرنامه امیرکیبر: عصر روز یکشنبه 27 بهمن 1387 اسماعیل جلیلوند دانشجوی بازداشت شده شیراز پس از ۱۱ روز بازداشت با قرار کفالت آزادشد.
جلیلوند که در جریان سرکوب گسترده دانشجویان شیراز به همراه ۱۵ تن دیگر با سربرگ قوه قضائیه به اطلاعات احضار شده و به خاطر اعتراض به این امر غیرقانونی به اطلاعات مراجعه نکرده بود در چهارشنبه دو هفته گذشته با یورش مامورین اطلاعات به منزلش دستگیر شد.
بعد از مدتی طولانی و پر از اندوه ، این خبر خیلی خوشحالم کرد.
البته امیدوارم مابقی دانشجویان سیاسی در بند هم آزاد بشن و دیگه هیچ اتفاقی برای رفقامون نیافته.

7 نظرات:

ناشناس گفت...

sara jan doroud..mamnonam az hozor sabzeton...movafagh bashi

ناشناس گفت...

دوست عزیز من سوتی ندادم من هم دقیقا" و دقیقا" میدانم 5 اسفند میشه روز سپندار مذگان ولی چون توی اینتر نت که جستجو و یا سرچ کردم دیدم این روز را نماد ولنتاین ایرانی گرفتن من هم همین کار را به تبعیت دیگران کردم ولی دقیقا" بگم همین سوال را از یکنفر دیگه که بیشتر از خودم اطلاعات تاریخی دارد پرسیدم که هنوز جوابی نداده بمن. به هرحال اگر یک جستجوی کوچلودر اینترنت بکنی که وقت گیر هم نیست میبینی این روز یعنی 29 بهمن ماه روز ولنتاین ایرانی هست و در همه جا به ثبت رسیده است به هر حال اگر جواب خودمو پیدا کردم به شما هم اطلاع میدهم و دلیل و چرائیشو میگم. فعلا" بای تا بعد نوشین

ناشناس گفت...

دوست عزیز همین الان جواب یکی از دوستان که از خودم تاریخ را بیشتر میداند و برایم فرستاد تمامی آنرا برایتان میفرستم.
و اما جوابیه: کسانی که می گویند 5 اسفند روز سپندارمذگان است هیچ سند تاریخی ندارند. منظور از 5 اسفند، در واقع، 5 اسقند باستانی است نه 5 اسفند کنونی. به دلیل نا هماهنگی بین گاهشمار باستانی و کنونی این موضوع به وجود آمده است. قربانت امیدوارم پاسخ سوالت را گرفته باشی نوشین

ناشناس گفت...

یکی دیگر از سربازان راه
رهائی ایران ازبین ما رفت
همزمان هم اندیشان و ایرانیاران

کوروش احمدی دلاور مبارز سرزمین ایران و مسئول دفتر هماهنگی
جنبش سیاسی اجتماعی ” پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضا شاه دوم

” در ترکیه ، درشهر وان چشم از جهان فروبست .

ناشناس گفت...

سارا عزیزم
مدتی نبودم. عذر من رو بپذیر. الآن از شعارنویسی میام. عکس ها رو امشب با نام گروه سورنا-شیراز برای کانال 1 می فرستم.
پاینده ایران
پاینده جنبش ملی "ما هستیم"
*محرمانه*

ناشناس گفت...

کوروش وکوروشها میروند ودژخیم از جامها خون مست میشود کبوتران رهایی با بالهای سرخین از ابالای اشیانه اویزان میشوند

درود بر جوانان غیرتمند ایرانی اصیل که دربرابر همه نامردمیهای ملایان زالو صفتقد خم نمیکنند وبر دردیوار شهرها شعار ماهستیم را با صبر تمام مینویسند وثابت میکنند که ایران نمیمیر وایانی زنده میماند
ازاینکه سرزدی خرسندم فراموشت نمکنم

ناشناس گفت...

در راه رهایی ملت مظلوم ایران این جوانان فهیم هستند که جانشان رادر طبق اخلاص گذاشته اند
امیدوارم که راهشان پر رهرو باشد
نسیم پیروزی از اقیانوس مظلومیتها درحال وزیدن هست که اه مظلوم در طول تاریخ کاخ های بلند ومحکمی را ویران کرده است که اینبار برجهای ستمگران دین رسواکن را از بیخ وبن برخواهد کند
زنده باد فرزندان سلحشور ایران زمین که دل درگرو وطن دارند

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!