در پی عدم تمدید مرخصی حسین شهریاری به زندان رجایی شهر کرج بازگشت

در پی تمدید نشدن مرخصی حسین شهریاری از پیشکسوتان حزب پان ایرانیست ،‌ امروز جمعه ۲۵ تیر ماه ۱۳۸۹ این فعال سیاسی برای گذراندن باقیمانده ی دوران محکومیت خود به زندان رجایی شهر بازگشت . لازم به ذکر است ایشان در تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۸۸ به جرم تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عضویت در حزب پان ایرانیست به ۱۸ ماه حبس محکوم شده بود. ایشان ۷۳ سال دارند و از بیماری قلبی و تنفسی رنج می برند. حسین شهریاری از اعضای پیشکسوت و پرسابقه حزب پان ایرانیست روز جمعه مورخه ۲۵ تیر ۱۳۸۹ در پی عدم تمدید مرخصی خود را به زندان رجایی شهر کرج معرفی نمود. ایشان که در تاریخ پنجم مهر ماه ۱۳۸۸ به جرم تبلیغ علیه نظام و عضویت در حزب پان ایرانیست به ۱۸ ماه حبس محکوم شده بود و اکنون در حالیکه بیش از نیمی از این مدت سپری گشته راهی زندان رجایی شهر شد. حسین شهریاری از پیشگامان حزب پان ایرانیست می باشد که در طول مدت آشنایی طولانی خود همواره در راه رشد و تعالی آرمانهای پان ایرانیسم کوشیده است.ایشان با ۷۳ سال سن باقامتی استوار و اراده ای پولادین در راه دفاع از آرمانهایش قدم در زندان گذاشت تا نشان دهد که آرمانخواه داند که فدای آیین گشتن تنها آرزوست

3 نظرات:

سعیده وطنی گفت...

سلام خانم نصیری
مدتی بخاطر مشغله های فراوان نتوانستم مطالب زیبا و خوندنی وبلاگ تون رو دنبال کنم و تو این مدت شماره وبلاگتون به سیزده رسید و من هم به توصیه شما از بلاگفا رفتم...

امروز بیست و هفتم تیرماه و سالگرد مرگ غریبانه ترانه موسوی بود و من در وبلاگ جدیدم چند خطی نوشتم از * وقتی که نمیتوان ترانه را سرود * که اومدم دعوت تون کنم به خوندنش و ارائه نظرات تون!

@اگه تمایل داشتید لینک جدیدم رو هم بگذارید ممنون میشم!

موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام
آیا مردم ایران جسارت انقلابی دیگر در ایران را دارند؟
به امید آزادی

Unknown گفت...

درود دوست گرامی وبلاگ من فیلتر شده اگه میشه درستش کن
http://mansourf10.blogspot.com
پیروز باشی

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!