بابک غیاثی و کوروش جنتی آزاد شدند

25 خرداد ماه 89
کمیته گزارشگران حقوق بشر - بابک غیاثی، دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه روز گذشته با قرار وثیقه پنج میلیون تومانی آزاد شد. همچنین کوروش جنتی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی نیز شب گذشته در حدود ساعت ۲۲، آزاد شد.

اتهام بابک غیاثی، «اقدام علیه امنیت ملی» عنوان شده است.

آپتین پگاه دانشجوی رشته فیزیک و بابک غیاثی دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه رازی، روز ۲۲ خرداد در پی احضار به حراست دانشگاه بازداشت شده بودند.

کوروش جنتی، دانشجوی دانشگاه علامه نیز در همین روز، پس از احضار به حراست دانشگاه بازداشت شده بود.

سعید فدایی اصل و فرنوش رزقی نیز از جمله دانشجویان بازداشت شده در ۲۲ خرداد هستند که همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

3 نظرات:

ناشناس گفت...

سمیرا تو واقعا دیوانه ای. ما همیشه تو جمعمون از تو به عنوان به دیوانه نام می بریم و کلی بهت می خندیم.همه ما معتقدیم هدف تو از رفتن این بود که معروف بشی اگه به خاطر ایران می جنگیدی هیچ وقت مثل ترسوها فرار نمی کردی.

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

دیوانه ز دیوانه خوشش می آید!!!
من هم خوشم به خوشی شما !!
من همیشه خوشی هموطن هام رو میخوام.پس خوش باشید تا من همم خوش باشم!!
حالا چه قصدم معروف شدن بوده باشه و چه یک چیز دیگه آخر هم هیچی به شما نمی رسه!! حیف این وقت گرانبهاتون نیست که به صحبت راجع به من اختصاصش میدین؟!!
و این رو بگم که یک فعال سیاسی واقعی کسی هست که به هیچ وجه خودش رو گیر دشمن نندازه و اگرنه بازنده است!
سرباز زیاد هست!
کسی که ایده میده کمه!

یک جسم مرده نمیتونه ایده بده تا سرباز پیش بره !پس خودش رو از گزند حفظ میکنه تا ایده اش رو منتشر کنه و راه رو به سرباز نشون بده!
و این وسط شما بازنده شدین که علی رغم اخراج از دانشکده و احضار به دادگاه و تعقیب کردن من توی خیابون ها نتونستین من رو بازداشت کنین!!
اینقدر ضعیفین که نتونستین من رو بگیرین؟!!
هاهاهاهاها
خوش باشید

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!