بازداشت ۳ دانشجوی دانشگاه امیرکبیر

۲ دانشجوی دیگر دانشگاه امیرکبیر دیروز و امروز بازداشت شدند.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر این دو دانشجو به نام های مریم کریمی (ورودی ۸۵ مهندسی شیمی) و ابوالفضل کریمی (ورودی ۸۶ مهندسی متالورژی) پس از مراجعه به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات بازداشت شدند.
مریم کریمی هفته گذشته به حراست دانشگاه احضار شده بود و کارمندان حراست به وی گفته بودند که باید به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات مراجعه کند.

4 نظرات:

سعیده وطنی گفت...

سلام و سال نو مبارک
خانم نصیری

از روزی که ماجرای تلخ برخورد نیروهای امنیتی با شما رو خوندم خیلی
متاثر شدم و بعد از سال تحویل هم خیلی فکر کردم به اینکه آیا حق شما و دهها نفر جوان بیگناهی که مثل شما بخاطر مطالبه زندگی انسانی تو چنین شرایطی قرار گرفتند که یا مثل همین دانشجویان پلی تکنیکی برن زندان یا از خونه و کاشونه شون دل بکنند این بود یا نه؟

تو این چند روز به این فکر میکردم که * چرا من ، شما و جوان هایی مثل شما باید برای زندگی شرافتمندانه و انسانی دست و پا بزنیم؟ *

تا عصر دیروز نتیجه ای نگرفتم و مجبور شدم هر چی تو مغزم رژه میرفت از این فکرها بنویسم: راجع به اینکه یعنی بعد از اون همه هزینه ای که پرداخته شد تا مثلا جمهوری اسلامی به دیکتاتوری پهلوی خاتمه بده باز هم ما دخترای این مرز و بوم حق خندیدن، حق حرف زدن و حق اینکه همونی باشیم که خودمون میخوایم نداریم!!!!!!!!!!

راجع به اینکه بعد از سه ماه از تشییع شیخ حسینعلی منتظری هنوز نمیدونیم ایشون شیخ ساده لوح بوده یا فقیه عالیقدر...؟!
راجع به اینکه بعد از دیدن و فهمیدن این همه حقایق تلخ امروز که دوازدهم فروردین و روز جهوری اسلامی بود رو باید باز هم تبریک بگیم به هم یا ...؟

حالا با همه اینها هنوز پاسخم رو نگرفتم؛ پس گفتم سری به شما بزنم و از شما هم دعوت کنم تا نیم نگاهی به وبلاگ من بندازید و خیلی خوشحال میشم نظرتون رو در این باره بنویسید تا بتونم از اندیشه های شما هم در این مورد بهره مند بشم!

بعلاوه با اجازه تون تصمیم گرفتم لینک شما رو به وبلاگم اضافه کنم اگه اشکالی نداشته باشه؟!

براتون آرزوی موفقیت دارم و چشم انتظار حضور سبزتون هستم!

هوتن گفت...

سمیرای عزیز سلام

خیلی خوشحالم که می بینم همچنان با انگیزه ای بالا فعال هستی و با احساس تعهد نسبت به مسائل ایران در صحنه حضور دارید!

حوادثی که طی این دو هفته اول سال 89 اتفاق افتاده مانند همین بازداشت ها و فشارهای محیر العقول بر بیت مرحوم آیت الله منتظری به من ثابت کرد که سال جدید فرصت بی نظیری است برای تعیین سرنوشت ملت ایران، فرصتی که اگر به درستی از آن استفاده کنیم می توانیم مسیری را که دانشجویان امیرکبیر مانند مریم و ابوالفضل کریمی و پیش از آنها مجید توکلی، مجید دری ، سهیل محمدی ، علی پرویز ، میلاد فدایی و هزاران دانشجوی آزادیخواه دیگر تحصیل ، آزادی و بعضا جان خود را صرف آن کرده اند ادامه دهیم!

سمیرای عزیز

هر چند در ایران نیستی ، اما از مطالب وبلاگت میتوان فهمید که همچنان عمیقا در اندیشه میهن هستی و دغدغه های فردای ایران هنوز هم سرلوحه فعالیت های توست، احترام عمیق من را بپذیر!

برای تو و همه آزادیخواهان میهن پرست آرزوی موفقیت دارم!

امین گفت...

بی احترامی و بی شرمی ها تمامی ندارد

arash گفت...

salam bar farzande vatan khastam age emkanesh hastesh mano dar weblog khod link konid address in hastesh www.voinn.mihanblog.com va ba name رفراندوم link farmayid sepas ezhar farmayid ke shoma ro ba che nami link konam
motshakeram
be omid azadi Iran

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!