فضای انتخاباتی اصفهان

درودی دیگر

این هم فیلم های چهارشنبه شب اصفهان(20/3/1388) میدان انقلاب http://www.box.net/shared/vi02bk7829 رقص مردم در میدان انقلاب http://www.box.net/shared/zozz10yic6 حرف حساب را باید از بچه شنید!!(این فیلم رو حتماً ببینین) http://www.box.net/shared/c23i3vpl5n میدان شهدا http://www.box.net/shared/y0l5rszxi8 واقعاً این رو متوجه نمیشم. یکی نیست به مردم بگه شما که ریختین به هم . چرا کلاً بر ضد نظام قیام نمیکنین؟؟!! به هرحال جمعیت فوق العاده ای در این چند شب اخیر خیابانهای اصفهان را پر کرده. طرفداران احمدی نژاد در عصر روز چهارشنبه در خیابان شهید باهنر دوبار به طرفداران موسوی حمله کردند. بار اول به یک خانم و آقایی که عکس موسوی را به شیشه پشت ماشینشان چسبانده بودند که کارشان به آمبولانس و بیمارستان کشید و خانم را با چهره خونین از آن مکان دور کردند! بار دوم هم به یک دختر تنها حمله کردند و آن هم فقط به دلیل اینکه دختر جوان یک تکه پارچه سبز را به دستش بسته بود و اینطور بگویم که اگر کاسبان کنار خیابان نرسیده بودند به داد خانم جوان ،مطمئناً کار ایشون هم به بیمارستان میکشید. در میدان شهدا هم طرفداران موسوی گرداگرد ماشینها و موتورهای طرفداران احمدی نژاد می رقصیدند . در این حین یکی از طرفدران احمدی نژاد که حوصله اش سر آمده بود و سعی داشت هرچه سریع تر ازمنطقه موسوی ها بیرون رود ، با یک دختر جوان برخورد کرد و دختر خانم بیچاره رفت زیر ماشین اون آقا و کار ایشون هم کشید به بیمارستان. زمانی که بین چمن های میدان انقلاب نشسته بودم و مشغول فیلم گرفتن بودم خانمی را دیدم که پشت آقایی سوار بر موتور نشسته و عکس احمدی نژاد را در دست دارد و شباهت عجیبی به فاطی کماندوها دارد! من هم با تمسخر سرم را تکانی دادم و چون در ترافیک مانده بودند به من گفتند فقط احمدی نژاد . موسوی باید گورش رو گم کنه. من هم در جواب گفتم : چندتا گونی سیب زمینی مجانی بهت دادن؟و ایشون گفتن:اگر نمیدادن که از گشنگی مرده بودیم!!! خیلی عجیب است . خودشان هم میدانند که داشتند از گرسنگی میمردند و ما نیز میدانیم که این به خاطر نابودی اوضاع اقتصادی ایران است!باز هم راه افتاده اند دنبال این شیطان! خب چه میشود کرد؟ گدا همیشه کاسه گدایی به دست دارد! حتماً ایشون هم از جیره خورهای احمدی هستند و مابی خبریم! و اما بعد از پایان مراسم سخنرانی خاتمی در میدان نقش جهان و سخنرانی احمدی در ورزشگاه تختی که خیلی مخفیانه صورت گرفت، مردمی که از طرف میدان نقش جهان بازمیگشتند با مردمی که از ورزشگاه تختی بازمیگشتند شدیداً درگیر شدند و شیشه های اکثر ماشین های طرفداران موسوی را شکستند و با چوب و چماق افتادند به جان طرفداران موسوی. طرفداران موسوی هم که دیدند هرچه سکوت کنند فایده ای ندارد با همدیگر متحد شدند و یک گرد و خاک حسابی به پا کردند! در یک کلام اگر موسوی رای نیاره مردم اصفهان که قیام میکنن. شهرهای دیگه رو بی خبرم 
وای من واقعا متاسفم که برای این جانی قیام بشه. رای ندن فردا باز هم هرکسی که آغا بخواد میاد سر کار و اون موقع قیام کنن که نظامو سرنگون کنن. قیام واسه مهره رژیم چه نفعی داره برای آزادی خواهان؟
منتظر خبرهای بعدی باشید.
زنده باد آزادی- زنده باد برابری

3 نظرات:

سیب گفت...

سلام سارای عزیز توصیف زیبا و جالبی بود این روزها همه ی ایران دچار یک انقلاب شده شاید بهتر است بگویم انقلاب مخملی در راه است مردم بالاخره گفتن از دروغ خسته شده اند البته این حرف را فقط افرادی که کمی دید اجتماعی و آگاهی دارند دانستند که احمدی نژاد 4 سال دروغ می گفت ولی روستا نشینانی که با یک وعده غذا می شود رای شان را خرید هنوز گمراهند.

محمد صمدی گفت...

درود بر شما
به نظر من ما می توانیم موافق نظام نباشیم ولی برای بد تر نشدن شرایط رای بدهیم.

سالی که ما رای ندادیم همان چیزهایی که داشتیم را هم از دست دادیم.

ما نباید دنبال کسانی باشیم که برای ما کار شق القمری کنند... این که قهرمان پروری و توقع کودکانه ای اسن.
................
دوست من اکنون همین کروبی و میرحسین حرف از اصلاح قانون اساسی می زنند و طرفداران آنها می گویند که اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه!!
ما پس از ماجرای تیر به دنبال اصلاح قانون اساسی بودیم ولی خود خاتمی مخالف شد اما اکنون فرصت ایجاد شده که با همین سونامی سبز میرحسینی انقلابی همچون انقلاب شوروی در خود ساختار انجام دهیم و پس از آن فروپاشی کنیم.
من تا به حال رأی نداده اما امسال امروز رأی می دهم .
برای تغییر

Mansour گفت...

درود دوست من
مشکل اصلی خود رژیم دیکتاتوری اسلامیه... این حربه ی اصلاح طلبی تنها برای طولانی تر شدن عمر رژیم و فریب مردم احمق هست... که البته به خوبی هم نتیجه داده ... پیروز باشی

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!