باز هم انتخابات و شرکت احمقانه امت

درود بر همه هموطنان عزیز اولین پست بازگشتم مربوطه به انتخاباته. بله،موضوعی که این روزها موضوع بحث خیلی هاست. هموطن های من چرا سعی نمیکنید کمی از خواب غفلت بیدار بشین؟ چرا به خودتون نمیاین؟ کی گفته هرکی نره پای صندوق رای حقی در سرنوشت کشورش نداره؟(برای خودش گفته) هر کسی که بره پای صندوق رای در سرنوشت کشورش حقی نداره. سالهاست که اکثریت مردم ایران از این نظام رنج میکشن. سالهاست داریم تحملشون میکنیم. این رو فراموش نکنین این نظام هرگز به کسی که مخالفش باشه ، اجازه نمیده که به جمع نامزدهای انتخاباتی بپیونده. فرقی نمیکنه چه کسی روی کار میاد.مهم اینه که این نظام باز هم پابرجا میمونه. شماهایی که فکر میکنین موسوی شاهکاره، چون خاتمی ازش طرفداری میکنه،به خاطر میارین ؟در زمان همین جناب خاتمی بود که مردم میخواستن نظام رو عوض کنن. و در پی همین ماجراها کشت و کشتاری به راه افتاد که هرگز خاطره تلخش از ذهن کسی پاک نمیشه. ما با رای دادن به دوام این نظام کمک میکنیم . زمانی خواهد رسید که از این کارتون پشیمون بشین. ولی پشیمونی چه فایده ای داره؟ با نرفتن به پای صندوق رای به این نظام بفهمونین که دیگه هیچ احتیاجی بهشون نداریم .و باید به کل این نظام کنار بره. فرقی نداره کی روی کار میاد. مهم اینه که هرکس بیاد با نفر قبلی هیچ فرقی نداره و همون راهی رو ادامه میده که افراد قبل از اون ادامه دادن. جناب رضایی که هیچ تمایلی به رای آوردن ندارن. هرچند به واسطه شناخت نزدیکی که من از ایشون داره، میدونم که اگر اشاره کنند ، طرفدارهاشون که اکثراً میلیاردرهای ایران هستن شروع میکنن به تبلیغات. و حتی از زبان خود ایشون شنیدم که میگفتن: من قصد رای آوردن ندارم. اول به خاطر یک سری مسائل و دوم به این خاطر نامزد انتخابات شدم که خودم را معرفی کنم ، تا مردم با من آشنا بشن و خودم رو آماده میکنم برای 4 سال دیگه یعنی انتخابات بعدی!!! جناب احمدی نژاد هم که همه چیز رو قاطی کرد و یک حرفایی زد که به ایران قسم خوردم همون شب مناظره رهبر معظم این نظام ، ایشونو میگذارن کنار و دیگه از برنده شدن احمدی نژاد خبری نیست! جناب کروبی هم فعلاً مشغول لبخند زدن هستند و سعی میکنن بتونن هاله نور رو ببینن! میمونه جناب موسوی!!!!!!!!!!چرا؟چون مردم ما فراموش کردن آقای خاتمی باهاشون چه کرد!! واقعاً نمیدونم مردم ما چی فکر میکنن! چرا فکر میکنن اگر بهشون اجازه داده بشه مانتوهای کوتاه بپوشن و کمی موهاشونو بگذارن بیرون و پسرها موهاشونو هرطور خواستن درست کنن و به فرض در هفته دو روز همه اجازه داشته باشن با دوست دخترشون یا با دوست پسرشون برن بیرون، بهشون آزادی دادن؟؟؟!!! مشکل اینه که مردم ایران درک درستی از آزادی ندارن! و واقعاً باید به حال چنین افرادی افسوس خورد! افسوس! شماهایی که میخواین برین پای صندوق رای ،برین. کسی جلوی شمارو نمیگیره.راحت باشین. ولی این راحتی دوامی نداره و عواقبی رو به دنبال داره که در مدت زمانی نه چندان دور نتیجه اش رو میبینین. امسال هم مثل سالهای گذشته.

این رو فراموش نکنین که : ما با یکی دوتا از آقایان نظام مشکل نداریم. ما با کل نظام مشکل داریم. حرف حساب من و امثال من: تحریم انتخابات تحریم انتخابات

5 نظرات:

سِهره گفت...

جنگ آدمها برای بقاست و از سر ِضرورت،اما برای انتخاب ِجنگی آگاهانه باید آگاه بود،برای هر تغییر باید زمینه های تغییر فراهم بشه،آدمها تا حدی نا آگاهند که نمی دانند انتخاب نکردن هم نوعی انتخابه،این تغییر به زمان و انسانهای آگاه نیاز داره.

نوشین گفت...

در رابطه با انتخابات و آقای موسوی
موسوی کیست که خیلی مظلوم و معصوم مینماید؟!!! بروزم

مسعود گفت...

درود

ما ملت خیلیهامون یادمون رفته که از بنیان با حکومت دینی مشکل داریم. اصلا بیایید فرض کنیم رئیس جمهور بعدی پاک ترین انسان باشه (البته فرض محاله) وقتی هیچ اختیاری نداره به درد سطل آشغال میخوره. میگن ما تغییر میدیم و آزادی میدیم. آزادی که تو بالا رفتن پاچه شلوار و عقب رفتن روسری خلاصه بشه میخوام هفتاد سال سیاه نباشه.
در این مناظره ها هم دارن به ما میگن که سی سال ما سر کار بودیم و این همه جنایت رخ داده و شما هم هیچ غلطی نتونستید بکنید.
میر حسین موسوی هم نماد زنان صیغه ای رو به طرفدارانش میده و دختران هم بی خبر از همه روسری سبز می اندازند و مچ بند سبز می بندند.

بدرود. پاینده ایران

سیب گفت...

سلام سارای عزیز بالاخره بعد از مدتی با نام (درود بر آزادی ) لینکتون کردم ببخشید اگه دیر شدامیدوارم این تبادل لینک گامی در جهت تبادل افکار و روشنی بیشتر برایمان باشد
یادم می آد چند روز پیش در بخش نظرات گفته بودید که نباید رای داد گرچه من هم کاملا با شما موافقم و این بار هم رای نخواهم داد ولی حمایت از آقای موسوی رو ادامه می دم به یک دلیل گرچه من هم مثل شما انتخابات رو یک بازی سیاسی می دونم که تحمیل می شه ولی به نظر من انتخابات این دوره هم انتخاب بین بد و بدتر هست و مردم احمقی هستن که ما چه بخواهیم چه نخواهیم به هر جهت رای خواهند داد و من تشویق می کنم به انتخاب کمی درست تر امیدوارم هر کسی رئیس جمهور می شه بشه به جز احمدی نژاد.
راجع به آزادی هم حرف خوبی زدین مردم ما آزادی رو فقط در آزادی پوشش می بینن در حالی که آزادی باید در بیان باشه البته ما در ایران آزادی بیان داریم ولی متا سفانه آزادی بعد از بیان نداریم و اینه که درد آوره.

موفق باشین

مسعود گفت...

درود

با ((مهدی کروبی و میر حسین موسوی)) به روز شدم.

بدرود. پاینده ایران

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!