درود
قابل توجه هموطنان ایرانی عزیز و تمام کسانی که به تاریخ و گذشته چندین هزارساله خود افتخار میکنند : جدیداٌ تعداد زیادی از شرکتهای جیره خوار اعراب و نیز اعراب همیشه دشمن ایرانیان که هیچگونه هویتی در منطقه خلیج همیشه فارس ما ایرانیان نداشته اند ، در صدد نابود کردن هویت چندین هزار ساله ما ایرانیان هستند و همچنین درصدد ازبین بردن نام تاریخی چندین هزارساله " خلیج فارس " و تبدیل آن به نام مسخره " خلیج عربی " میباشند . پس ما میتوانیم بدون کوچکترین هزینه و فقط با زدن ایمیل به این شرکتها به آنان بفهمانیم ایرانیان در تمام دنیا از هویت تاریخی خود دفاع خواهند کرد . یکی از این شرکتهای جیره خوار اعراب شرکت نوشابه انرژی زای " " POWER HORSE میباشد که در سایت خود رسماٌ خلیج همیشه فارس را به نام جعلی " خلیج عربی" تبدیل کرده است پس ما با ارسال این متن و یا هر متن هر دلخواه از جمله پیوند زدن خواهر و مادر اعراب ، میتوانیم کمک هرچند کوچک ولی با ارزش کنیم و به آنان بفهمانیم ایرانیان برای زنده نگاه داشتن هویت چندین هزارساله خود همیشه بیدارند : POWER HORSE BACK YOUR LITTLE HOME , ARAB'S SLAVE :YOU HAVE NO PLACE IN IRAN ALWAYS PERSIAN GULF آدرس ایمیل های شرکت POWER HORSE http://aa.mc634.mail.yahoo.com/mc/compose?to=office@power-horse.com http://aa.mc634.mail.yahoo.com/mc/compose?to=t.koenigsbauer@power-horse.com یه حال اساسی به ایمیلهای این شرکت بدید تا صبح و شب خواب PERSIAN GULF ببینند . FROM EAST TO WEST .... PERSIAN GULF 4EVER
پس این پست را هم اگر غیرت ایرانی دارید به تمامی دوستان خود چه در ایران ، چه در خارج ایران و نیر به تمامی سایت داران و وبلاگ نویسان ایمیل بزنید تا اونها هم حجم عظیمی از قدرت ایرانیان رو نشون این اعراب بدهند !!
ایمیل به شرکت فراموش نشود!
(با تشکر از گروه مارشال مدرن)

54 نظرات:

ناشناس گفت...

dorood bar shoma doost nazaninam....ma hastim

بابک داورمنش گفت...

از صدقه سر سیاست های دولت آبرو ایرانی جماعت تو دنیا رفته بگذار اسم خلیج فارس هم بره

ناشناس گفت...

درود سارای عزیز

من با اجازت این مطلبت رو در وبلاگم کپی کنم تا خوانندگان من هم این کارو بکنن.

بدرود. پاینده ایران

ناشناس گفت...

با عرض سلام خسته نباشید می خواستم به عرض تون برسونم من این مطلب رو تو وبلاگم گذاشتم با تشکر مبارز

ناشناس گفت...

khalij hamish fars ya pars

ناشناس گفت...

خلیج فارس، خلیج عرب نخواهد شد

که نام روز دل افروز، شب نخواهد شد



خلیج همره تاریخ و پیشتر از آن

نهاده سر چو عزیزی به دامن ایران



ز روزگار کهن، نام پارس بر آن است

چو پارس، پهنه دریادلان ایرانست



کتیبه ای که از آن روزگار بجاست

به آبراه سوئز، خور چراغ راهنماست



زداریوش جهاندار آن کتیبه بود

که نام سرمدی پارس، بر خلیج سزد


به نقشه های جهان بر خلیج، این نام است

جز این هر آن چه بگویند، گفته ای خام است



به چشم دل بنگر بر تلاطم آبش

بگوش جان بشنو از خروش پهنایش



بگوید اینکه، به این شهرتم زمانه شناخت

جهان مرا به همین نام جاودانه شناخت



مباد آن که سیاست دسیسه آغازد
مرا زریشه دیرینه ام جدا سازد



برای باختریها است این بهین برهان
مرا بخواند به این نام، از آن زمان یونان



قسم به تنگه هرمز که رهگشای منست

که تا بروز پسین، پارس پا به پای منست



مرا به نام دگر، در زمانه کاری نیست
برای من بجز این نام، اعتباری نیست


چو بر سرم ز ازل، سایه ای از ایرانست
زنام پارس، دل و سینه ام خروشانست

شکوه و هیمنه پارس، بر جبین منست
هزاره هاست که این نام راستین منست


خدا گواست بر آن استوار پیمانیم
که ما دو نام، بسان دو جسم و یک جانیم


خلیج و پارس، از آغاز چون دو همزادیم

که در سپیده تاریخ، توامان زادیم

ناشناس گفت...

درود بر تو آزاده كه با فرياد آزاديخواهي خود استبداد را به بند كشيدي و خوارو زبون كردي
ما هستيم تا طلوع آزادي
همرزم من در صورت تمايل ما را نيز لينك كن
ما هستيم مشهد

ناشناس گفت...

مهین :جواب سارادر وبلاگ عربشاهی :
سارای نادون مهم اینه که خودتونم بکشید این نظام هست که هیچ این انقلاب اسلامی که از ایران شروع شده منتهی به انقلاب جهانی حضرت مهدی میشه
بد بختهایی مثل شما اون روز که زیادم دور نیست باید خودکشی کنید
البته امیدوارم هدایت بشید آخه جهنم داغه

ناشناس گفت...

سلام
درود بر شماو غیرتتان
برقرار باشید

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
بله من قبلا چندبار امضا کردم

ناشناس گفت...

درود !!! عالب بود !

ناشناس گفت...

از قدیم گفتن با حلوا حلوا کردن کاری انجام نمیشه
من که از خدامه این نام عوض شه بلکه ملت همیشه خواب ایران یه کم بیدار شن و ببینن که کم کم مونده ناموسشونو به اشتراک با عربا بذارند (البته رسماً) ، به هر صورت هر کاری که این دولت کنه داره تاریخ و رقم میزنه و هیچ حکومتی ثابت نمونده بالاخره تغییر می کنه و نام کثیف خیلی ها که تو این مملکت دارند گند می زنند به عنوان بی ناموس ترین آدمها به سر زبان ها خواهد افتاد.

زنده باد ایران

ناشناس گفت...

ba dorood khedmat shoma doost nazaninam....wa ba tashakor az defaton dar moghabele mokhalefan ...movafagh , sarbolnd bashid.....ma hastim.

ناشناس گفت...

dorood bar shoma doost nazaninm va mamnonam az defae be hagh shoma az in haromihaye gireh khar ke bekhater meghdari pool khod ra forokhteand....ma hastim...ta kor shavad anke ntvand bebinad....movafag bashi.

ناشناس گفت...

درود
نام مقدس پارس برازنده ترین نام بر این خلیج است و ایرانیان اجاره نخواهند داد هیچ نام جعلی دیگری جایگزین آن شود
دست در دست هم از نام و خلیج از ازل تا ابد پارس مان دفاع خواهیم کرد
دوست عزیز اگر اجازه دهید این مطلب در وبلاگ مینوی خرد هم خود نمایی کند تا ما هم بعنوان سربازان ایران سهمی در اعتلای نام نامی پارس داشته باشیم
From east to west PERSIAN GULF 4 ever

سربلند و آزاد باشید

ناشناس گفت...

درود به تو ایرانی میهن پرست. من هم به سان شما برای ایران ازاد از چنگال اعراب کوشش می کنم در کلبه ایران همیشه جاوید به ادرس :
sepehr-hakhamaneshi.blogfa.com
چشم به راه دیدار شما.

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
قابلي نداشت بالاخره قطره قطره جمع گردد...
ما هم بايد يه اقدامي بكنيم ديگه مثلا وطن پرستيم

ناشناس گفت...

درود بر همرزم با شجاعتم:
ضمن تشکر و قدردانی از اینکه به خواسته ی من توجه کردید و همچنین در وبلاگ جناب عربشاهی در جبهه ی ما ضربات سختی را به دشمن کوته بین وارد آوردید.
خلیج فارس تا ابد خلیج همیشگی ما خواهد ماند حتی اگر خائنین بخواهند آن را از ما بگیرند ما نخواهیم گذاشت.
پاینده ایران. پاینده جنبش عظیم "ما هستیم"

ناشناس گفت...

درود بر سارای عزیز.
اولا یک تشکر کلی میکنم ازت به خاطر این تلاش های مقدس.
و خسته نباشید برای تمام ثانیه هات
اومدم با افتخار دعوتت کنم که منو مشعوف نگاه تیز بین و ارزشمندت بکنی...

ناشناس گفت...

درود بر دوست عزیز
به نام خلیج همیشه فارس
از اظهار لطفت متشکرم بازهم به تو سر میزنم
زنده باد ایران و ایرانی بدون دشمنانش ودوستان خرد باخته اش

ناشناس گفت...

با درود بر دوست عزیز
به نام خلیج همیشه فارس
دوست عزیز از اظهار لطفت متشکرم
بازهم به تو سر میزنم

ناشناس گفت...

ba sepas az shoma doste aziz
sara jan khoshhalam ba shoma ashna shodam
arezoye movafaghiyat baraye shoma aziz daram
baraye khalije hamishe fars har gone talashi ke bayad anjam khaham dad
motshakeram

ناشناس گفت...

doroud bar shoma doost khobam...wa mamnon az hozor hamishegi shoma hamwatan nazaninam....khalig hamishe fars iran....mowafagh bashi.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. من تازه با وبت آشنا شدم.
در ضمن من هم طرفدار "ما هستیم" هستم و شعار نویسی هم در اصفهان میکنم :d
خوشحال میشم به منم سر بزنی.. منتظرتم

ناشناس گفت...

خوش به حال تو که کوته فکر نیستی
برو اینقدر جلو در نون وایی وایسا تا زیر پات علف سبز شه دلم واسه بیچاره هایی مثل شما میسوزه

ناشناس گفت...

درود سارا جان

ببخشید که خبر ندادم. من فقط به وبلاگهایی که باهاشون تبادل لینک دارم یادم میمونه که وقتی پست جدید میذارم خبر بدم و به خواست خودم به دلیل عقاید شخصی با تو تبادل لینکه ندارم ولی دوستیمون سر جاشه. از این به بعد حتمن بهت خبر میدم وقتی پست گذاشتم.

به اون ایمیلی که موقع کامنت گذاشتن میذاری یک ایمیل خالی فرستادم و تو قسمت سابجکت اسم خودمو فقط نوشتم.

یک سوال هم ازت دارم که تو ایمیلت ازت میپرسم.

بدرود. پاینده ایران

ناشناس گفت...

دوست گرامي
در حمايت از سربلندي نام خليج هميشه پارس از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهيم كرد.
سپاس از ميهن پرستي شما.

ناشناس گفت...

شما هم بیداری این موقع؟:-)

ناشناس گفت...

سلام
متشکرم که به من سر زدید من این مطلب رو کپی نکردم کسی از من خواست تو وبلاگم بزارم و برای من فرستاد و من اون رو تو وبلاگم گذاشتم
موفق و موید باشید
شادزی مهرورز

ناشناس گفت...

حسين خردورز هستم

درود ساراخانم
مفعولاني كه از جمهوري كثيف ولايت وقيح طرفداري ميكنن.. عربهايي هستند كه پارسي صحبت ميكنند..آنها معتقدند كه بايد پول مردم را به حماس و حسن نصرالله و نيكاراگوئه و سوريه و بيست كشور ديگر داد تا صندوق ذخيره ارزي خالي بشه
اميدوارم كه اين رژيم چپاولگر كلاهبردار..به ياري خردورزان نابود شود
ولايت وقيح=ساخته استعمار كثيف انگليس براي عقبماندگي مردم
http://tanz-sher.blogfa.com/

ناشناس گفت...

talasheton bihoode hast

ناشناس گفت...

doroud bar shoma doost nazaninal...sara jan engar harfhaye shoma badjori anha ra sozandeh...mahin komando dobareh peydash shodeh...ltfan biya yek ostekhan bendaz jolosh...ta kamtar pars koneh....mamnonam

ناشناس گفت...

چون گام در این خانه ی شر بگذارید،
انگار که گام در سقر بگذارید:
جایی که سرود دانته ک : “ای آمدگان !
اُمّید نجات پُشتِ دَر بگذارید.”
اندوهِ هزار ساله دارم در د ل.
ایکاش نبیندم غم دیگرِ دل .
من پیرترم هزار سالی امروز،
با داغِ هزارها جوانم بر دل .
با این همه خون که از تن اش گشت روان،
رفته ست ز اندام وطن توش و توان.
با این همه ، با ش تا ز جا کَند ه شود
سیلابه ی شیخْ اوژنِ جان های جوان .
از کینه و بُغض و خشم آکنده شدیم .
بر مرکَب انقلاب تازنده شدیم .
فریاد زدیم: شاه مردمْخوار است !
شیخ آمد و ما زشاه شرمنده شدیم !

ادامه در وبلاگم

ناشناس گفت...

Salam Sara Jan...Ghorboone Mohabatet Beram...Sara Man Khodam ba 4 ta E mail az Tahdid gerefte Ta Fosh vasashun ferestadam...hahaha

ناشناس گفت...

ساراجان واسه لینک کردن نیازی به کسب اجازه نیست ...واسه من باعث افتخاره که تو وبت جزو پیوندها باشم...فقط اگه قابل دونستی با نام مهرداد (اضافه ها) لینکم کن و بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم

ناشناس گفت...

درود بر تو بانوی آزادیخواه
تا پای جان به امید آزادی ایران و ایرانی در کنار هم می جنگیم...
بدرود

ناشناس گفت...

www.shapoor.blogfa.com
ازافسانه مجاهدین تا حقیقت منافقین
افشای ماهیت انیرانی«سازمان مجاهدین خلق ایران»
بخش نخست..با این مقاله به روزم
سپاس از فعالیت پرشور شما در تارنمای تان
[گل]پاینده ایران[گل]

ناشناس گفت...

درود سارا جان
صد در صد با تبادل لینک موافقم عزیزم
بگو با چه اسمی لینکت کنم گلم؟
منو یا با اسم وبم یا با نام نویسنده ی وبلاگم لینک کن...هر کدوم رو که دوست داشتی.
پاینده باد ایران
بدرود

ناشناس گفت...

ba doroud khedmat hamvatan va hamrazm ariyai....zemne arze khasteh nafashid...piroozi bozorg harekat meli jonbeshe ma hastim ra be shoma va tamami ham mihananam tabrik migoya...dar zemn sarar jan agar ejaze bedhid ba kamal eftekhar nam shoma vh dar peyvand doostan gharar daham....movafagh bashi.

ناشناس گفت...

شما خدا رو قبول نداری...بعد نوشتی که
(کمک به شیخ شیاد و آخوند دروغی کاظمینی بروجردی؟)
کسی که خودش اعتراف کرد کلاه برداره و الان آزاده...
هاهاهاها....

سارا شمس ( سمیرا نصیری ) گفت...

به رضا اسد آبادی:

من خدارو قبول دارم. انکار هم نمیکنم. اما اسلامی رو که به بدترین شکل خدا رو توصیف میکنه نمی پذیرم.
شما که هرچه قدر خواستید ایشون رو و خانوادشون رو تحت فشار قرار دادین و هرچه قدر دلتون خواست وصله های ناجور بهشون چسبوندین.

شما همیشه کسی رو که حرف راست میزنه پس میزنید.
ولی ما نه. ازشون استقبال هم میکنیم.

ما سوراخ گوشهامونو با آجر و سیمان دیوار کشی کردیم تا دیگه از حرف های دروغین شما در امان باشن!

سارا مدیر وبلاگ

ناشناس گفت...

با درود
اكنون پس از گذشت ٣٠ سال از خيزش ٢٢ بهمن ايا به خواستهاي خود رسيديم? ايا سرود هاي ان را به اجرا گذاشتيم ايا همه ان كه رهبران ما در روزهاي نخسين پيروزي اين خيزش به ما گقتند و قول دادند اجرا شد

ناشناس گفت...

درود بر دوست خوبم سارا عزیز:
فرمانتون تا چند ثانیه ی دیگه اجرا می شه. در ضمن در حمایت از شما باید بگم ما انسان ها مجبور نیستیم دینی رو بپذیریم که سراسر ظلم و خشونت و تبعیضه یا حداقل اینجوری نشون داده شده!!
به هر حال هرکسی در ابراز عقیده و اندیه ی خود آزاده و اندیشه های خیر خواهانه و بشر دوستانه ی همه ی مردم برای ما اعضای جنبش قابل احترامه...
پاینده ایران. پاینده جنبش ملی "ما هستیم"

ناشناس گفت...

etefagh shom 57)film khomeyni shayad...movafagh bashi.

ناشناس گفت...

dorud, linketun kardam,man ro ham link konid,, sepas-------
jangavareirani.persianblog.ir
پاینده ایران

ناشناس گفت...

سپاس. افتخار از من هست.
پاینده ایران

ناشناس گفت...

درود سارای عزیز

عزیزم اگه خودت مشکلی نداری و افتخار به من بدی و تو وبم بیای بیا بحثتو بکن و حرفتو بزن.

اون چیزی که من بهت گفتم واسه ان بود که اینها حالیشون نیست که دارن با یک بانو صحبت میکنن و میزنه به سرشون یکدفعه و هرچی شایسته خودشون و رهبرانشونه بگن.

بازهم میگم اگه خودت مشکل نداری بیا و باعث افتخار منه.

بدرود. پاینده ایران

ناشناس گفت...

-"این کُشته منم ، با تنِ غربال شده :
برخاکِ اوین، چو خا ک ، پامال شده .
با این همه ، حال و روزِ من بدترنیست
ز آینده ی جمعی خرِ دجال شد ه!"
این کُشته که بر زمین زندان خفته ست ،
با لاله که بر سینه ی او بشکفته ست ،
با راهبرانِ حزب کین و غم و مرگ
از مهر و سرور و زندگی می گفته ست .
این کُشته ، که بر روی زمین اُفتاده ست
- زان پس که گذارش به اوین اُفتاده ست -
آزادی را بوده مُنادی ، امّا
در بندِ مُنادیا ن دین اُفتاده ست .

ادمه در وبلاگم

ناشناس گفت...

درودبه سارای عزیز آفرین به غیرتت یه ذره فرمتو بزرگتر بنویس چشامون درد گرفت اپم فعلان بای

ناشناس گفت...

من ولایت فقیه و حکومت رو قبول ندارم که به من میگی فلان...شما هم اسلام آخوندی رو فقط دیدی
در شیادی این فرد هم چیز هایی مثل نون والقلم را ذکر داده طرف بگوید برای رزق گرفتن...دیگه کفایت میکنه...وگرنه آخوند مخالف می خوای منتظری
محسن کدیور که ضد حکومت دینی هم کتاب ضد ولایت نوشت
و سالها زندان رفت...
حمایت شما از این آدم ضریب هوشی تون رو می رسونه
اگر بالا بود که از اسلام خارج نمی شدید

ناشناس گفت...

sara jan doroud ...mamnon az rahnamaiyat va adres imel ...biya ye sar bezan KE YEK SAG JADID VA PACHE GIR PEYDA SHODEH::::MOVAFAGH BASHI:

ناشناس گفت...

sara jan doroud...tore khoda mano bebakhshid ...in martikeh khososi zadeh bood ...man tavajo nakardam.....khoda mara bebakhshe ...on ham be darak vasel koneh...dar har hal bi nahayat az lotfat va hozorat mamnonam....shad bashi.

ناشناس گفت...

تو برای من از وقتی وبلاگم رو ساختم یه دوست خوب بودی. یه همراه همیشگی.
من گیج شدم. انتظار همچین چیزی رو نداشتم.
حالا دارم به عظمت کاری که می کنیم پی می برم.
عزیزم ازت خواهش می کنم من رو از حال خودت باخبر کنی. من هر روز وبلاگم رو چک خواهم کرد برای تو.
درس خوبی بهم دادی. "به هیچ کس اعتماد نکن!"
من نمی دونم اونجا چه اتفاقی افتاده. مدت آشنایی ما محدود بود. ولی باور کن این راهو ادامه می دم و از انگیزه هام هم اینه که روزی خبری از تو به دستم برسه.
منتظرتم.
دوست و همرزمت آبنوس

ناشناس گفت...

درود
دوست عزیز خیلی وقته بروز نکردی؟
من مرتب بهت سر می زنم
موفق و آزاد باشی

ارسال یک نظر

نه بر حسين بلكه بايد بر مذهبي گريست كه عالمانش پاره شدن عكس مردگان را وقيح تر از دريده شدن سينه زندگان مي دانند!